شناسهٔ خبر: 9869491 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

داوطلبان خبرگان و مجلس ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنند

معاون سیاسی انتظامی فرماندار تهران گفت: متقاضیان ثبت‌‌نام باید هنگام مراجعه به شعب ثبت‌نام، تمام مدارک اعلام شده را به همراه داشته باشند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه  احزاب و تشکل‌های  گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، "علی اصغر ناصربخت" بعدازظهر امروز در پایان دومین روز از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون یک نفر از متقاضیان عضویت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، به فرمانداری تهران مراجعه و ثبت‌نام کرده اند.

وی افزود: ۹ نفر از داوطلبان استان تهران در وزارت کشور ثبت‌نام داشته اند و یا در حال ثبت‌نام هستند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران ادامه داد: از فردا ثبت‌نام نامزدهای مجلس شورای اسلامی نیز در شهرستان های استان تهران در شعب اصلی و برای شهرستان‌ تهران که شامل اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس است، در فرمانداری تهران و وزارت کشور انجام می گیرد.

ناصربخت تصریح کرد: متقاضیان ثبت‌نام باید هنگام مراجعه به شعب ثبت نام تمام مدارک اعلام شده را همراه داشته باشند تا ثبت نام به صورت کامل انجام شود.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: از متقاضیان تقاضا داریم تا در روزها و ساعات اولیه برای ثبت‌نام مراجعه کنند تا در روزهای بعد مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/


نظر شما