شناسهٔ خبر: 9862960 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

120 میلیارد تومان برای عمران و آبادانی دشتستان هزینه شد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: 120 میلیارد تومان برای عمران و آبادانی دشتستان هزینه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست با جوانان و دانشجویان روستای درودگاه اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای جوانان و به ویژه تحصیلکرده امری لازم و ضروری است که باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی در ارتباط با بجث اشتغال در پاسخ به سئوال یکی از جوانان بیان داشت: دولت تاکنون در سالجاری 35 درصد اعتبارات را پرداخت کرده و در بحث اشتغال هر کجا در استان استخدام رسمی که آگهی زده شده، سهمیه 50 درصد بومی رعایت شده است.

موسوی‌نژاد یکی از مشکلات عمده در بحث اشتغال را عدم جذب نیرو توسط شرکت‌های خصوصی و نبود پیمانکار مجرب در استان عنوان کرد و گفت: شرکت‌های خصوصی در قانون ملزم به گرفتن نیروی بومی نیستند و هیچ‌کسی نمی‌تواند شرکت‌های خصوصی را مجبور کند و از طرفی در استان بوشهر پیمانکار مجرب و خوب وجود ندارد که پروژه‌ها را تحویل گرفته و نیروی بومی به کار گیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیر احداث پتروشیمی در دشتستان هستیم یادآور شد: در سال گذشته 80 میلیارد تومان اعتبار شهرستان دشتستان بود ولی 120 میلیارد تومان اعتبار صرف شد.

وی گفت: سال گذشته در بحث سیلاب 110 میلیارد ریال اعتبار برای استان تخصیص داده شد که 80 میلیارد ریال از این اعتبار برای شهرستان دشتستان تخصیص یافت و فقط 30 میلیارد ریال آن به بقیه شهرستان‌ها تخصیص داده شد.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه مشکل فرسودگی شبکه‌ها در همه روستاها وجود دارد ابراز داشت: در سال جاری 400 متر از شبکه آب روستای درودگاه نوسازی خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته از محل تبصره 22 یک کیلومتر از کانال روستا لایروبی شد و طرح هادی در روستا هم انجام گرفت.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نصب ترانس برق، جابجایی شبکه فشار ضعیف، احداث شبکه کابلی، محوطه سازی امامزاده قطب‌الدین، ساخت خانه عالم و پل درودگاه از پروژه‌هایی است که در سال‌جاری در روستای درودگاه انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/2451/ط30/پ3003

http://fna.ir/M7HBZ

نظر شما