شناسهٔ خبر: 9862051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده مردم دشتستان در مجلس خبر داد

تخصیص اعتبار اولیه 20 میلیارد ریالی برای احداث پل درودگاه در دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار اولیه 20 میلیارد ریالی برای احداث پل درودگاه در دشتستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد پیش از ظهر امروز در بازدید از روستای درودگاه در دشتستان با ابراز خوشحالی از حضور در بین مردم باصفای روستای درودگار اظهار داشت: روستاها و شهرهایی که جوانان مطالبه‌گری دارند نشان دهنده نخبه بودن آنها است.

وی مطالبه گری را حق مردم دانست و افزود: درنظام اسلامی حق مردم است که از مسئولین مطالبه‌گری کنند.

موسوی‌نژاد جایگاه‌ها و مسئولیت‌ها در نظام اسلامی را یک امانت دانست و ابراز داشت: هر کس در هر جایگاه و مسئولیتی که دارد باید از امانت خود حفاظت کند.

وی با بیان اینکه در همه پیشنهادات و لوایح در مجلس شرکت کرده و پیشنهاد داده‌ام تصریح کرد: 11 طرح را برای اولین بار خودم به تنهایی در مجلس طراحی کردم که به نفع مردم شهرستان و استان بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در سال اول ورود به مجلس 84 پیشنهاد در لایحه بودجه داشتم که باعث تعجب رئیس مجلس شده بود اظهار داشت: آقای لاریجانی در همان سال اول ورود به مجلس با تعجب به من می‌گفت که مگر قبلا نماینده بوده‌ام که اینقدر در لایحه بودجه پیشنهاد داده‌ام.

وی تاکید کرد: در سال 93 با وجودی که بودجه در بقیه استان‌ها کاهش پیدا کرده بود در استان و شهرستان ما افزایش داشت که بعضی از نمایندگان دیگر استان‌ها از این موضوع ناراحت بودند.

رئیس فراکسیون نمایندگان استان‌های جنوبی کشور مهم‌ترین مولفه اعتبارات دهیاری‌ها را ارزش افزوده عنوان کرد و گفت: در سال 92 طرحی در مجلس مطرح کردم که با اضافه شدن بند «ق» به لایحه بودجه همه روستاهای مناطق نفت‌خیز گاز رسانی می‌شوند.

وی برآورد اولیه پل درودگاه را 11 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با توجه به بودجه استانی و شهرستان این اعتبار برای ساخت پل درودگاه میسر نبود و با جلسات متعدد و درخواست دوباره از راه و شهرسازی در طرح مطالعاتی برای پل برآورد آن تخمین زده شد.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه برای بررسی پل درودگاه 3 بار معاون وزیر را به شهرستان آوردیم تا از نزدیک پل را بررسی کند تاکید کرد: با جلسات فراوان با وزیر راه و شهرسازی تصمیم گرفته شد از ردیف اعتبارات ملی برای ساخت پل در نظر گرفته شود و در آخرین جلسه با وزیر راه  مقرر شد 2 میلیارد تومان برای ساخت پل درودگاه تخصیص یابد که قول داده‌اند در کمیسیون وزارت مصوب شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: همواره بدنبال گرفتن حق شهرستان مان بوده‌ام و سعی در بیشتر گرفتن این حق بوده‌ام چون در گذشته در حق‌مان اجحاف شده است.

وی گفت: در سال‌جاری 200 میلیون تومان برای تکمیل سالن ورزشی روستای درودگاه اعتبار تخصیص یافته است.

انتهای پیام/2451/ن30/پ3003

http://fna.ir/OY641U

نظر شما