شناسهٔ خبر: 9844789 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

دبیر ستاد انتخابات کشور:

هیأت های اجرایی مجلس خبرگان رهبری 99 درصد تشکیل شده است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، علی پورمطلق ضمن حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای نام نویسی داوطلبان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران گفت: با هماهنگی خوب در سطح استان ها توانستیم تمامی فرایندهای مجلس خبرگان رهبری را به نحو احسن پیش ببریم.

وی با بیان اینکه وزیر کشور 20 آذر ماه دستور آغاز روند اجرایی انتخابات مجلس خبرگان را صادر کرد افزود: روند تشکیل هیأت های اجرایی این انتخابات از 21 آذر ماه شروع شده است و نام نویسی از داوطلبان به این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری به مدت 7 روز در 31 حوزه انتخابیه در مراکز استان ها و ستاد انتخابات کشور آغاز و تا دوم دی ماه ادامه خواهد داشت.

پورمطلق بیان کرد: نام نویسی از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح 28 آذر ماه آغاز و همزمان با آغاز نام نویسی و روند تشکیل هیأت های اجرایی نیز شروع می شود.

وی با بیان اینکه 200 حوزه انتخابیه اصلی و 856 حوزه انتخابیه فرعی در انتخابات داریم تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم تمامی فرایندها را بگخوبی و به نحو احسن دنبال کنیم و بدون دغدغه پیش برویم.

پورمطلق گفت: تا کنون 1063 حوزه انتخابیه اصلی و فرعی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و هیأت های اجرایی در 99 درصد حوزه های انتخابیه تشکیل و یک درصد باقی مانده نیز امروز کامل می شود.

201/203

نظر شما