شناسهٔ خبر: 9844093 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توانسته ایم 99 در صد مسائل مربوط به انتخابات را به نحو احسن انجام دهیم

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: با توجه به راهبرد تعیین شده از سوی وزیر کشور توانسته‌ایم تاکنون ۹۹ درصد مسائل مربوط به انتخابات را حل کنیم.

صاحب‌خبر -
توانسته ایم 99 در صد مسائل مربوط به انتخابات را به نحو احسن انجام دهیمبه گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان  دبیر ستاد انتخابات کشور علی پورعلی مطلق  صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت : امروز شاهد ثبت نام پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستیم و با توجه به ترسیم راهبردی که وزیر کشور داشتند دستور شروع انتخابات داده شد.

وی افزود: از 1163 حوزه انتخابات اصلی و فرعی بیش از 99 درصد مسائل حل شده و تنها یک درصد باقیمانده که با پیگیری‌هایی که انجام می شود و اماری که ارائه می شود آن یک درصد هم حل خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: خوشبختانه با هماهنگی در استانها بر اساس راهبردی که وزیر کشور ترسیم کرده بود تا این لحظه تمام فرایندهایی که مربوط به انتخابات بود به نحو احسن انجام می شود.

وی گفت: در این ثبت نام 31 حوزه اصلی در مراکز استانها داریم زیرا مجلس خبرگان سطحش در رابطه با استانها است و ستاد انتخابات تا روز چهارشنبه ثبت نام را انجام خواهد داد.

وی افزود: از 28 آذر تا جمعه آینده شاهد ثبت نام مجلس خواهیم بود که هیئت اجرایی آن هم همزمان تشکیل خواهد شد.

پورعلی مطلق با بیان اینکه این انتخاات هم 207 حوزه اصلی و 856 حوزه فرعی در شهرستانها و بخشها خواهد داشت، خاطرنشان کرد: امیدواریم همانطور که هیئت اجرایی خبرگان به خوبی انجام شد، برای انتخابات مجلس شورای اسلامی هم همین همکاری ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما