شناسهٔ خبر: 9843992 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دبیر ستاد انتخابات کشور خبر داد:

تشکیل 99 درصد هیات های اجرایی انتخابات مجلس خبرگان/ نام نویسی از داوطلبان تا دوم دیماه

تهران- ایرنا– دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: تاکنون از هزار و 63 حوزه انتخابیه اصلی و فرعی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هیات های اجرایی در 99 درصد حوزه های انتخابیه تشکیل و یک درصد باقی مانده نیز امروز تشکیل می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی پورعلی مطلق روز پنجشنبه پس از آغاز نام نویسی داوطلبان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران افزود: با هماهنگی خوب در سطح استان ها توانستیم به خوبی تمامی فرآیندهای انتخابات مجلس خبرنگان رهبری را به نحو احسن پیش ببریم.
وی ادامه داد: وزیر کشور 20 آذرماه دستور آغاز روند اجرایی انتخابات مجلس خبرگان را صادر کرد و روند تشکیل هیات های اجرایی این انتخابات نیز از 21 آذرماه آغاز شد.
دبیر ستاد انتخاباتی کشور خاطرنشان کرد: نام نویسی از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری امروز به مدت هفت روز در 31 حوزه انتخابیه اصلی در مراکز استان ها و ستاد انتخابات کشور آغاز شد و تا دوم دی ماه ادامه خواهد داشت.
پورعلی مطلق گفت: نام نویسی از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز صبح 28 آذرماه آغاز و همزمان با آغاز نام نویسی روند تشکیل هیات های اجرایی نیز آغاز می شود.
وی ادامه داد: 207 حوزه انتخابیه اصلی و 856 حوزه انتخابیه فرعی در انتخابات داریم که امیدواریم بتوانیم تمامی فرآیندها را به خوبی و به نحو احسن دنبال کنیم و بدون دغدغه امور را به پیش ببریم.
سیام ** 9254** 1058 ** 9314**2017

نظر شما