شناسهٔ خبر: 9844095 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دبیر ستاد انتخابات کشور خبر داد؛

تشکیل ۹۹ درصد هیات‌های اجرایی انتخابات خبرگان رهبری

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: تاکنون ۹۹ درصد هیات‌های اجرایی انتخابات خبرگان رهبری تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی پور‌علی‌مطلق در نخستین روز ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات وزارت کشور اظهار داشت: تاکنون از هزار و ۶۳ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۹۹ درصد هیات‌های اجرایی‌شان تشکیل شده و یک درصد باقی‌مانده هم امروز تشکیل می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه با هماهنگی در سطح استان‌ها توانسته‌ایم تمام فرآیند‌های این انتخابات را به نحو احسن پیش ببریم، گفت: در ۲۰ آذرماه وزیر کشور دستور آغاز روند اجرای انتخابات مجلس خبرگان رهبری را صادر و روند تشکیل هیات‌های اجرایی این انتخابات از همین تاریخ آغاز شد.

علی ‌پورعلی‌مطلق با اشاره به تاریخ ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری گفت: از امروز به مدت هفت روز در سی و یک حوزه اصلی ثبت‌نام از کاندیدا‌ها در مراکز استان‌ها و ستاد انتخابات کشور آغاز شده که این روند تا دوم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی به نام‌نویسی داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: روند نام‌نویسی از صبح ۲۸ آذرماه شروع می‌شود و همزمان با آغاز نام‌نویسی روند تشکیل هیات‌های اجرایی نیز دنبال خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: ۲۰۷ حوزه انتخابیه اصلی و ۷۵۶ حوزه فرعی در انتخابات داریم که امیدواریم بتوانیم تمام فرآیند‌ها را به نحواحسن دنبال کنیم.

نظر شما