شناسهٔ خبر: 9843546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون استاندار همدان

۹۸ درصد شعب اخذ رأی در استان همدان به صورت آن لاین انجام می شود

خبرگزاری شبستان:معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه ۹۸ درصد شعب اخذ رأی در استان همدان به صورت آن لاین انجام می شود، گفت: این در حالیست که دو درصد شعب اخذ رأی دارای مشکل هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، محمدابراهیم الهی تبار، معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان شب گذشته(25 آذر) در جمع خبرنگاران گفت: در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی  پهنای باند اینترنت در استان چهار برابر افزایش پیدا کرده است به طوری که در 98 درصد از شعب اخذ رأی شبکه ارتباط آنلاین وجود دارد و در حدود دو درصد مشکل وجود دارد.

 

وی افزود: انتخابات در استان همدان طی 25 مرحله انجام می شود که از این میزان 23 مرحله به صورت الکترونیکی و 2 مرحله شامل اخذ رأی و شمارش آراء به صورت دستی انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه هفت کمیته برای این دوره از انتخابات در استان همدان تشکیل شده است، تصریح کرد: کمیته های آموزش، ارتباطات، حقوقی، امنیتی، پشتیبانی، استعلام و حراست از جمله کمیته های این دوره از انتخابات هستند.

 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان اظهار کرد: تاکنون 12 جلسه در راستای ستاد برگزاری انتخابات برگزار و این تعداد جلسات 90 مصوبه داشته است.

 

الهی تبار خاطرنشان کرد: یک هزار و 450 شعبه اخذ رأی در دوره قبل انتخابات مجلس خبرگان و برای انتخابات مجلس نهم یک هزار و 216 شعبه اخذ رأی در استان پیش بینی شده بود که امسال نیز پس از تشکیل هیات اجرایی شمار شعب مشخص می شود.

 

وی گفت: در انتخابات این دوره پیش‌بینی این است که تعداد شعب اخذ رأی بیشتر از یک هزار و 300 شعبه نخواهد بود.

 

وی با بیان اینکه ثبت نام برای داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس از 28 آذر ماه جاری آغاز می شود، افزود: داوطلبان به مدت یک هفته مهلت دارند تا این دوره از انتخابات ثبت نام کنند .

 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان اظهار داشت: پس از احراز صلاحیت ها داوطلبان می توانند از 29 بهمن ماه جاری به مدت یک هفته تا 5 دی ماه جاری تبلیغات انتخاباتی خود را ادامه دهند.

 

الهی تبار با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان مجلس خبرگان در روز 26 آذر ماه جاری آغاز می شود، گفت: کاندیداها می توانند تا روز دوم دی ماه جاری اقدام به ثبت نام کنند و روند تبلیغات انتخاباتی خود را از 29 بهمن ماه جاری به مدت یک هفته سپری کنند.

 

نظر شما