شناسهٔ خبر: 9805880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ملاک عمل در برگزاری انتخابات، قانون است

خبرگزاری شبستان: فرماندار بوشهر گفت: در انتخابات تنها ملاک ما عمل به قانون است و با تمام توان تلاش می کنیم تا میزان رای ملت است و حق الناس بودن رای مردم در انتخابات محقق شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوشهر، و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوشهر، حسن ابراهیمی، فرماندار بوشهر، امروز(۲۴ آذر)، در نشست انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری شهرستان بوشهر افزود: وظیفه و هدف ما ایجاد فضای برابر و مناسب برای فعالیت و مشارکت همه گروه ها و سلیقه ها و در نهایت حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

 

وی اضافه کرد: درانتخابات رویکرد بی طرفی داریم و در قبال این بی طرفی انتظار است همه افراد و گروه های شرکت کننده در انتخابات با رعایت احترام و حقوق یکدیگر در یک فضای سالم رقابت کنند تا زمینه برگزاری انتخاباتی پر شور و نشاط فراهم شود.

 

ابراهیمی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی برگرفته از رای مردم است افزود: حفظ و صیانت از رای مردم مسئولیت سنگینی است و باید تلاش کنیم تا با فراهم شدن زمینه اعتماد و مشارکت مردم در این آزمون سربلند باشیم.

 

فرماندار بوشهر بیان کرد: هر جا همدلی، صداقت و راستی معیار و قانون ملاک عمل قرار گیرد و سلیقه ای عمل نشود بدون شک اختلاف پیش نمی آید و این مسائل باید مد نظر همه باشد تا در کنار مردم همیشه در صحنه، انتخابات با شور و نشاط فراوان و شرکت حداکثر واجدین شرایط برگزار شودد.

 

در این آیین فرامرز سلیمی، علیرضا مظفری زاده، علیرضا زنده بودی، سید علی موسوی نژاد، عبدالمحمد شیخ ابولی، ابراهیم تشکری، حسن محمد دوست و محمد غریبی به عنوان اعضای اصلی و علی سیاح، علیرضا ریشهری، علی مقاتلی، صمد پیکر و حسین وردیانی به عنوان اعضای علی البدل معتمدین هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند.

 

نظر شما