شناسهٔ خبر: 9809217 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان در بوشهر انتخاب شدند

بوشهر - هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان عضو علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شهرستان بوشهر انتخاب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری شهرستان، مرکز حوزه انتخابیه استان در محل سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر برگزار و پس از رای گیری هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان عضو علی البدل انتخاب و معرفی شدند.

فرماندار شهرستان بوشهر در این جلسه اظهار کرد: در انتخابات تنها ملاک برای ما عمل به قانون است، ما با تمام توان تلاش می‌کنیم تا فرموده حضرت امام که میزان رای ملت است و همچنین تاکید مقام معظم رهبری بر حق الناس بودن رای مردم در انتخابات محقق شود.

حسن ابراهیمی ادامه داد: وظیفه و هدف ما ایجاد فضای برابر و مناسب برای فعالیت و مشارکت همه گروه ها و سلیقه ها و در نهایت حضور حداکثری مردم شریف در انتخابات است.

وی اضافه کرد: ما بر مدار بی‌طرفی حرکت می‌کنیم و انتظار داریم همه افراد و گروه‌های شرکت‌کننده در انتخابات با رعایت احترام و حقوق یکدیگر در یک فضای سالم رقابت کنند تا زمینه برگزاری انتخاباتی پر شور و نشاط فراهم شود.

قابل ذکر است آقایان فرامرز سلیمی، علیرضا مظفری‌زاده، علیرضا زنده‌بودی، سید علی موسوی‌نژاد، عبدالمحمد شیخ ابولی، ابراهیم تشکری، حسن محمد دوست و محمد غریبی به عنوان اعضای اصلی و آقایان علی سیاح، علیرضا ریشهری، علی مقاتلی، صمد پیکر و حسین وردیانی به عنوان اعضای علی البدل معتمدین هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند.

نظر شما