شناسهٔ خبر: 9784575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

۲۵ هیئت اجرایی انتخابات در استان بوشهر تا ۲۵ آذر تشکیل می‌شود

خبرگزاری شبستان: جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر، گفت: تشکیل ۲۵ هیئت اجرایی در شهرستان‌های استان بوشهر آغاز شده که تا ۲۵ آذر ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، سید اسماعیل موسوی، جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر، امروز(۲۳ آذر)، در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل هیئت نظارت در استان بوشهر اظهار داشت: بر‌اساس جدول زمان‌بندی، تشکیل هیئت‌های اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه های انتخابیه آغاز شده و تا چهارشنبه 25 آذر ادامه دارد.

 

وی بیان کرد: در استان بوشهر 25 هیئت اجرایی فعالیت می‌کنند که 10 هیئت در مراکز شهرستان‌ها و 15 هیئت در مراکز بخش‌ها به غیر از بخش‌های مرکزی شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.

 

موسوی با بیان اینکه هر هیئت اجرایی انتخابات 11 عضو دارد گفت: از این تعداد سه نفر از آن‌ها فرماندار یا بخشدار، دادستان، معاون و یا نماینده دادستان و رئیس یا نماینده ثبت احوال مناطق هستند.

 

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه هشت نفر از اعضای هیئت‌های اجرایی را معتمدان تشکیل می‌دهند، افزود: فرمانداران به ازاء هر هیئت اجرایی 30 معتمد را به هیئت نظارت بر انتخابات معرفی کرده‌اند که پس از تائید این افراد در هیئت نظارت، هشت نفر از آنها به عنوان عضو هیئت اجرایی کارشان را شروع می‌کنند.

 

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از پنجشنبه گفت: داوطلبان یا نماینده آنها که به صورت کتبی معرفی شده باشد، می‌توانند از پنجشنبه 26 آذر تا پایان وقت اداری چهارشنبه 2دی به مدت هفت روز در ساعت  اداری به فرمانداری بوشهر به عنوان مرکز حوزه انتخابیه یا وزارت کشور مراجعه و ثبت نام کنند.

 

نظر شما