شناسهٔ خبر: 9760859 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین قدیمی | لینک خبر

مادری سر دو کودک خود را از بدن جدا کرد

زنی که داروی روانگردان مصرف کرده بود دختر و پسر 6 و سه ساله اش را در خواب سر برید.

صاحب‌خبر -

صبح امروز مادری ۳۷ ساله در گچساران که دارای مشکل روانی بود، سر دو فرزند ۳ و ۶ ساله خود را با چاقو از بدن جدا کرد.
 
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تابناک، بنا به گفته شاهدان عینی و اقوام این شخص، مادر این دو کودک که در حین قتل در منزل تنها بوده و علت این اقدام  را تمام شدن قرص های خود عنوان کرده است.
 
این حادثه ساعت ۳۰ : ۱۰ دقیقه صبح امروز به نیرو انتظامی اطلاع داده شد و مادر نیز دست به خودزنی با چاقو نموده است.
 
این فاجعه انسانی امروز صبح یکشنبه 22 آذرماه اتفاق افتاده است.گفته می شود این زن بسیار عصبی و همواره دارو مصرف می کرد.
 
وی هم اکنون دستگیر و در اختیار نیروهای انتظامی و قضایی شهرستان گچساران است.

برچسب‌ها: