زنی که داروی روانگردان مصرف کرده بود دختر و پسر 6 و سه ساله اش را در خواب سر برید.
به گزارش جنوب نیوز، صبح یکشنبه مادری ۳۷ ساله در گچساران که دارای مشکل روانی بود ، سر دو فرزند ۳ و ۶ ساله خود را با چاقو از بدن جدا کرد.
بنا به گفته شاهدان عینی و اقوام این شخص، مادر این دو کودک که در حین قتل در منزل تنها بوده و علت این اقدام را تمام شدن قرص های خود عنوان کرده است.
به نوشته تابناک؛ این حادثه ساعت ۳۰:۱۰ دقیقه صبح به نیرو انتظامی اطلاع داده شد و مادر نیز دست به خودزنی با چاقو نموده است.
این فاجعه انسانی صبح یکشنبه 22 آذرماه اتفاق افتاده است.گفته می شود این زن بسیار عصبی و همواره دارو مصرف می کرد.
وی هم اکنون دستگیر و در اختیار نیروهای انتظامی و قضایی شهرستان گچساران است.