شناسهٔ خبر: 9594130 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بسته شدن راه پونل به خلخال

صاحب‌خبر - رشت/ خبرگزاری صدا و سیما/ اجتماعی/ تصویر دارد
بارش برف و کولاک ، جاده پونل به خلخال را مسدود کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی گیلان امروز اعلام کرد : به علت بارش برف و کولاک این راه امروز بسته شد.
محمود ایرانپرست افزود : 10 راهدار به همراه 4 دستگاه تجهیزات برف روبی برای بازگشایی این راه کوهستانی تلاش می کنند.
وی با بیان اینکه بارش برف در محور پونل به خلخال و دیگر مناطق کوهستانی گیلان از بامداد امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد گفت : در مناطق کوهستانی پونل ، اسالم ، ماسوله ، دیلمان وماسال 5 تا 35 سانتی متر برف باریده است.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهر سازی گیلان اعلام کرد : به رغم بارش برف همه راه های کوهستانی گیلان به غیر از جاده پونل به خلخال باز است.
محمود ایرانپرست به رانندگان که قصد عبور از مناطق کوهستانی را دارند توصیه کرد : وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
بارش برف و باران که از اواخر روز پنج شنبه گذشته در گیلان آغاز شد دست کم تا سه شنبه ادامه دارد.
مدیر کل هواشناسی گیلان امروز به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در رشت گفت : در حال حاضر در همه مناطق جلگه ای گیلان باران می بارد.
بهمن کمانگر افزود : دمای هوای گیلان هم امروز بطور میانگین 4 درجه سانتی گراد کاهش یافته است.
وی اعلام کرد : دریای خزر امروز و فردا با ارتفاع موج 1 تا 2 و نیم متر برای فعالیت های دریانوردی به ویژه صیادی نامناسب است.
مدیر کل هواشناسی گیلان گفت : در 24 ساعت گذشته منجیل با 21 درجه سانتی گراد بالای صفر و دیلمان با 5 درجه سانتی گراد پایین صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین شهرهای گیلان بود.
بهمن کمانگر افزود : در همین مدت بیشترین بارش باران از تالش 150 میلیمتر گزارش شد.
وی گفت : رطوبت فعلی هوای رشت ، مرکز گیلان 98 درصد و دمای این شهر 6 درجه سانتی گراد بالای صفر گزارش شده که نسبت به دیروز 4 درجه کمتر است.
0002

نظر شما