شناسهٔ خبر: 9576892 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هواي سرد و باراني مهمان چند روزه گيلاني ها

صاحب‌خبر - رشت/ خبرگزاری صدا وسیما / اجتماعی / تصویر دارد
آسمان گیلان در روزهای آینده سرد و بارانی است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیر کل هواشناسی گیلان امروز گفت : آسمان ابری، ومه آلود ، بارش باران در جلگه و برف در کوهستان مهمترین پدیده های جوی گیلان تا اواسط هفته آینده است.
بهمن کمانگر افزود : دمای هوا هم 3تا 7 درجه سانتی گراد کاهش خواهد یافت.
وی گفت : آسمان گیلان در حال حاضر کمی تا قسمتی ابری است که عصر و شب با رشد ابر و بتدریج از غرب استان با بارندگی و گاهی وزش باد همراه خواهد بود.
مدیر کل هواشناسی گیلان افزود : دریای خزر امروز با ارتفاع موج 1 تا 2 متر و فردا 1 و نیم تا 2 و نیم متر برای فعالیت های دریانوردی به ویژه صیادی نامناسب است.
بهمن کمانگراعلام کرد : در 24 ساعت گذشته منجیل با 22 درجه سانتی گراد بالای صفر و جیرنده با 3 درجه سانتی گراد پایین صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین مناطق گیلان بود.
وی گفت : در حال حاضر رطوبت هوای رشت ، مرکز گیلان 85 درصد و دمای هوای این شهر 10 درجه سانتی گراد بالای صفر گزارش شده که نسبت به دیروز در همین ساعت 3 درجه کمتر است.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی گیلان نیز در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در رشت اعلام کرد : جاده اسالم به خلخال و پونل به خلخال از ساعت 12 دیشب تا ساعت 5 بامداد امروز به علت بارش 15تا 30 سانتی متری برف و کولاک شدید بسته بود که با تلاش راهداران باز شد و در زمان کنونی عبور و مرور خودروها در این 2 جاده کوهستانی عادی است.
محمود ایران پرست افزود : دردیلمان هم 20سانتی متر برف بارید.
وی گفت : بارش برف در این 2 منطقه قطع شده است.
0002

نظر شما