شناسهٔ خبر: 9543742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات کرمانشاه مطرح کرد

اعلام آمادگی بزرگان اهل سنت کرمانشاه برای پذیرایی از زوار

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان کرمانشاه از اعلام آمادگی 70 نفر از بزرگان اهل‌ سنت استان کرمانشاه برای واگذاری مساجد و امکانات خود در راستای پذیرایی از زائران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی‌منش ظهر امروز در جلسه ساماندهی بازگشت زوار اربعین که در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: عامل اصلی در موفقیت ستاد سازماندهی اربعین حسینی لطف پروردگار بوده و با هم‌دلی و همراهی بین مسئولان استان اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی هدف از اقدامات انجام شده را خدمت به زائران اربعین حسینی عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی لازم برای سال‌های آینده باید انجام بگیرد و روی مشارکت‌های مردمی نیز تمرکز بیشتری شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان کرمانشاه تصریح کرد: آمادگی برای برطرف کردن نیازهای تمام ارگان‌ها، سازمان‌ها و مواکب وجود داشته، اما با این وجود کمک‌های مردمی در این زمینه بسیار زیاد بوده است.

حسینی‌منش با بیان اینکه هم‌دلی و همراهی بین شیعیان و اهل‌سنت در ایران به‌طور کامل مشاهده می‌شود، افزود: حدود 70 نفر از بزرگان اهل‌سنت استان کرمانشاه اعلام آمادگی کرده‌اند که مساجد و امکانات خود را برای پذیرایی و اسکان زائران در اختیار قرار می‌دهند.

این مسئول از برپایی حدود 300 متر موکب در میدان آزادگان شهر کرمانشاه برای پذیرایی از زائران در مسیر بازگشت خبر داد و افزود: در تمام نقاط شهر آمادگی پذیرایی از زوار وجود دارد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان کرمانشاه گفت: در مسیر بازگشت زوار احتمال تردد چند برابری وجود دارد، اما پیش‌بینی می‌شود با هم‌دلی مسئولان و مردم این کار نیز به نحو احسن انجام شود.

انتهای پیام/2700/و20/ض1002

http://fna.ir/53T21S

نظر شما