شناسهٔ خبر: 9520131 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

توزیع نان در بین موکب های مستقر در مهران

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از توزیع نان در بین موکب های خدمات رسان به زائران حسینی در مهران و مسیر وردی به ایلام خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(۹ آذر) در گفت و گو با خبرنکار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: کانون های مساجد استان در مسیر تردد زائران حسینی، ایستگاه های صلواتی دایر کرده اند.

 

وی، با بیان اینکه در 20 نقطه از مسیر تردد زوار از جاده حمیل تا مرز مهران کانون های مساجد در ارائه خدمات به زائران فعالیت دارند، افزود: به این منظور و در راستای پذیرایی از زوار عتبات عالیات در مراسم اربعین حسینی، با همکاری دبیرخانه مساجد استان، خیرین و اداره کل ارشاد اسلامی نان در بین ایستگاه های صلواتی توزیع شده است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، یادآور شد: همچنین در مرکز شهر مهران ایستگاه صلواتی کانون فرهنگی و هنری گنبد پیرمحمد عابد دایر شده و خدمات پذیرایی و اسکان به زوار عتبات عالیات ارائه می دهد.

 

چراغی پور، بیان کرد: موکب بزرگ علمدار کربلا نیز ویژه اسکان اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در شهر مهران در نظر گرفته شده که تا کنون خدمات بسیار ارزنده ای به زائران حسینی عضو کانون های مساجد ارائه شده است.

 

وی، در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می شود که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه مساجد استان، فعالیت ها و برنامه های ویژه ای در راستای خدمت رسانی به زوار حسینی بعد از اربعین و در هنگام بازگشت ارائه شود.

 

 

نظر شما