شناسهٔ خبر: 9543412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه خبر داد:

آمادگی تیم های هلال احمر کرمانشاه برای خدمت رسانی به زوار اربعین

کرمانشاه- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه از آمادگی و استقرار تیم های امدادی این جمعیت برای خدمت رسانی مطلوب به زائران اربعین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد امین هاشمی پیش از ظهر امروز سه شنبه در جلسه ساماندهی بازگشت زوار اربعین که در محل فرمانداری کرمانشاه برگزار شد،  اظهار داشت: در شهر کرمانشاه ۶ پایگاه امداد رسانی هلال احمر با همکاری کانون های دانشجویی در راستای خدمات رسانی به زوار اربعین در نظر گرفته شده است.

وی گفت: پایگاه های امداد رسانی جمعیت نیز در میدان آزادگان کرمانشاه و همچنین بخش ماهیدشت فعال بوده و به زائران امداد رسانی می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه خاطر نشان کرد: همچنین با کمک کانون های دانشجویی نسبت به برپایی ایستگاه ای صلواتی و پذیرایی اقدام شده تا خدمت رسانی به زائران با روند بهتری انجام شود.

هاشمی از استقرار ۱۴ اکیپ جمعیت هلال احمر کرمانشاه از مرز مهران تا کرمانشاه خبر داد و گفت: این اکیپ ها و تیم های امدادی در آمادگی کامل برای امداد رسانی به زائران کربلا به سر می برند.

وی گفت: همه تکایا و مساجد در شهرستان کرمانشاه امکان پذیرایی از زوار را فراهم کرده و هماهنگی های لازم نیز در این خصوص به عمل آمده است.

نظر شما