شناسهٔ خبر: 9542513 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ادامه خدمات‌رسانی در مسیر شلمچه تا 3 روز پس از اربعین

ايسنا

خبرگزاری میزان - فرماندار ویژه آبادان گفت: بیش از 1500 نیروی مردمی در مسیر شلمچه در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از ایسنا، عزیزالله شهبازی، از حضور بیش از 1500 نفر از نیروهای مردمی در مسیر شلمچه خبر داد و گفت: خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات در این مسیر، تا 3 روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ادامه خدمات‌رسانی در مسیر شلمچه تا 3 روز پس از اربعین

وی افزود: تمام نیروهایی که در موکب‌ها مشغول خدمات‌رسانی به زائران هستند، شناسایی شده و برای هر کدام، کارت ویژه صادر شده است.

شهبازی ادامه داد: کلیه موکب‌ها و هیات‌های مسیر شلمچه شناسنامه‌دار هستند و اکنون حدود 200 هیات و تکیه در مسیر شلمچه در موکب‌های مشخص مستقر شده‌اند.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: استقرار نیروهای امنیتی، اورژانس، آتش‌نشانی و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در این مسیر موجب شده که کیفیت لازم برای سفری آرام و منظم در مسیر راهپیمایی اربعین فراهم شود.

وی گفت: با توجه به بازگشت زوار از کربلا و دوجانبه شدن ورود و خروج از مرزها، شاهد ترافیک در برخی از ساعات روز هستیم که خوشبختانه با آرامش و تحمل زائران در مسیر بازگشت، اتوبوس‌ها جهت انتقال زائران تا مسیرهای مشخص‌شده، مستقر شده‌اند.

حویزاوی افزود: تا کنون مشکل تردد در مرز شلمچه ایجاد است و تلاش خواهیم کرد که تا پایان این راهپیمایی عظیم نیز شرایط ثبات و آرامش حفظ شود.

/انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

نظر شما