شناسهٔ خبر: 9499372 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رویکرد | لینک خبر

توصيه هاي جدي جانشين فرمانده ناجا به زائران اربعين حسيني/ لزوم "مديريت خروج از مرز" توسط زوار در راستاي پيوستن به راهپيمايي اربعين

توصيه جدي جانشين فرمانده ناجا به زائران حسيني

جانشين فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي در توصيه به زوار اربعين حسيني گفت : زائراني که قصد حضور در راهپيمايي اربعين را دارند، مي بايست حداکثر تا روز دوشنبه يا سه شنبه از کشور خارج شوند تا امکان پيوستن به خيل عظيم حسيني را در راهپيمايي اربعين حسيني داشته باشند.

صاحب‌خبر -
توصيه هاي جدي جانشين فرمانده ناجا به زائران اربعين حسيني/ لزوم "مديريت خروج از مرز" توسط زوار در راستاي پيوستن به راهپيمايي اربعين
به گزارش " رویکرد " به نقل از پايگاه خبري پليس،سردار اسکندر مومني،جانشين فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در برنامه تلويزيوني "خبر سراسري" ساعت ۱۴ شبکه يک با اشاره به خروج بيش از يک ميليون و ۴۰۰ هزار زائر اربعين حسيني از سه مرز زميني مهران، شلمچه و چزابه تا صبح امروز گفت : حدود ۵۰ درصد از زوار از مرز مهران و ۵۰ درصد ديگر از مرزهاي شلمچه و چزابه خارج شده اند.

وي با اشاره به رشد ۴۷ درصدي خروج زائران حسيني از مرز نسبت به سال گذشته، افزود : زائراني که قصد حضور در راهپيمايي اربعين را دارند، مي بايست حداکثر تا روز دوشنبه يا سه شنبه از کشور خارج شوند تا امکان پيوستن به خيل عظيم حسيني را در راهپيمايي اربعين حسيني داشته باشند. جانشين فرمانده نيروي انتظامي به زائران توصيه کرد: حتما در شهر مبدا خود نسبت به دريافت گذرنامه و ويزا اقدام کنند.

سردار مومني با بيان اينکه پيشنهاد مي شود زوار از گذرنامه و مدارک شناسايي خود نيز چند کپي تهيه کنند،توصيه کرد: زوار اربعين حسيني، اشياء ، اسناد و لوازم گران قيمت خود را که حمل آنها ضروري است، در محلي امن و در کنار خود نگهداري کنند.

نظر شما