شناسهٔ خبر: 9513651 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رویکرد | لینک خبر

پيش بيني ۳ روزه وضعيت جوي

تداوم آلودگي هوا در تهران، کرج، اصفهان، اراک و قزوين/ورود سامانه بارشي به کشور از سه شنبه

تداوم آلودگي هوا در تهران،کرج،اصفهان،اراک و قزوين

بررسي آخرين داده ها و الگوهاي پيشيابي هواشناسي، بيانگر جوي به نسبت پايدار در مناطق مرکزي طي ديروز يکشنبه، دوشنبه و اوايل روز سه شنبه است که پيامد آن تداوم آلودگي هوا و پايين بودن کيفيت آن در شهرهاي صنعتي و پرجمعيت مانند تهران، کرج، اصفهان، اراك و قزوين است.

صاحب‌خبر -
تداوم آلودگي هوا در تهران، کرج، اصفهان، اراک و قزوين/ورود سامانه بارشي به کشور از سه شنبه
به گزارش " رویکرد " به نقل از پايگاه خبري پليس، بررسي آخرين داده ها والگوهاي پيشيابي هواشناسي، بيانگر جوي به نسبت پايدار در مناطق مرکزي طي ديروز يکشنبه، دوشنبه و اوايل روز سه شنبه است که پيامد آن تداوم آلودگي هوا و پايين بودن کيفيت آن در شهرهاي صنعتي و پرجمعيت مانند تهران، کرج، اصفهان، اراك و قزوين است.

از بعدازظهر روز سه شنبه با ورود يک سامانه بارشي به کشور ابرناکي، بارش باران گاهي رعد و برق، وزش باد و در مناطق کوهستاني بارش برف دراستان هاي واقع در غرب، جنوب غرب در برخي نقاط شمال غرب کشور آغاز مي شود که از اواخر روز سه شنبه استان هاي واقع در دامنه هاي جنوبي البرز را فرا مي گيرد.

از پنج شنبه با شمالي شدن جريانات و نفوذ هواي سرد در استان هاي ساحلي درياي خزر بر شدت بارش افزوده مي شود که تا جمعه ادامه دارد و در غالب استان هاي کشور با کاهش قابل توجه دما همراه خواهد بود.

نظر شما