شناسهٔ خبر: 9562110 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رویکرد | لینک خبر

استاندار ايلام مطرح کرد:

فعاليت " جهادي " مرزباني در راستاي برگزاري مراسم اربعين

فعاليت" جهادي "مرزباني دربرگزاري مراسم اربعين

استاندار ايلام در بازديد از پايانه مرزي مهران، "ديپلماسي" مرزبانان در رفع مشکلات اربعين امسال را ستودني عنوان کرد و گفت : فعاليت مرزبانان در راستاي برگزاري راهپيمايي بزرگ اربعين "جهادي" و "ايثارگرانه" است.

صاحب‌خبر -
فعاليت " جهادي " مرزباني در راستاي برگزاري مراسم اربعين
به گزارش " رویکرد " به نقل از پایگاه خبری پلیس،مهندس "محمدرضا مرواريد"در تشريح اقدامات اين استان در راستاي ايجاد تمهيدات لازم براي مراسم اربعين ، گفت : براي اربعين امسال اقدامات گسترده اي را با همکاري نيروي انتظامي و مرزباني انجام داديم و تقريبا در همه موارد بيش از ۳ برابر ظرفيت زيرساخت ها را افزايش داديم .

وي در ادامه با اشاره به اينکه استان ايلام داراي ۴ جاده اصلي است، افزود : ۲ جاده از سمت ملکشاهي و ايلام به مهران ختم مي شود و در نظر داريم براي اربعين سال آينده جاده ايلام به مهران را ۴ بانده کنيم.

استاندار ايلام ادامه داد : با توجه به افزايش سالانه زائران اربعين و عدم تناسب زير ساخت هاي پايانه مهران با حجم زياد زائران، در نظر داريم يک پايانه بزرگ با نام پايانه اربعين را در کنار اين پايانه، ويژه ايام اربعين بسازيم.

مهندس مرواريد با اشاره به فعاليت مطلوب مرزبانان در برگزاري راهپيمايي بزرگ اربعين بيان کرد : فعاليت مرزبانان در اين مراسم جهادي و ايثارگرانه است و علاوه بر انجام موفق وظايف خود، ياور برخي ديگر از ارگان ها در انجام وظايفشان بودند.

اين مقام عالي رتبه در استان ايلام خاطر نشان کرد : اخلاص ،رفتار مردمي و برادرانه نيروهاي مرزباني با مردم مثال زدني است.

استاندار ايلام در پايان پيگيري هاي مرزبانان و برگزاري چندين نشست با فرماندهان مرزباني و مسئولين عراقي براي برپايي با شکوه اين کنگره عظيم را بسيار مهم و اساسي برشمرد و گفت : ديپلماسي مرزبانان در رفع مشکلات اربعين ستودني بود.

نظر شما