شناسهٔ خبر: 9497922 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

احداث پایگاه امداد و نجات در الاماره عراق

نسیم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان در گفتگو با «نسیم» از احداث پایگاه امداد و نجات با تجهیزات کامل در الاماره عراق برای بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور خبر داد

صاحب‌خبر -

دکتر علی خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار «نسیم» تأکید کرد: برای ارائه خدمات بیشتر به زائران اربعین حسینی هنگان بازگشت به کشورمان با همکاری هلال‌احمر عراق ، پایگاه امداد و نجات با کلیه امکانات تخصصی در الاماره عراق برپاشده است.

وی ادامه داد: شهر الاماره بعد از نوار مرزی و به‌موازات چذابه قرار دارد، در این پایگاه امداد و نجات دو آمبولانس و یک بالگرد مستقرشده است تا در مواقع ضروری به زائران اربعین حسینی در مسیر بازگشت به کشورمان خدمت‌رسانی کنند.

وی در مورد آخرین حضور مردمی در چذابه برای شرکت در مراسم اربعین حسینی گفت: از امروز از حجم ورودی به شهر چذابه کاسته شده است و امدادگران هلال‌احمر به‌طور مستمر در مسیر زائران حسینی حضوری فعال دارند.

خدادادی در خاتمه اضافه کرد:امداد گران هلال‌احمر زائرانی که نیاز به ارائه خدمات پزشکی رادارند را به مراکز درمانی منتقل می‌کنند و تاکنون تعداد زیادی از هم‌وطنانمان برای دریافت خدمات پزشکی به‌صورت سرپایی به پایگاه‌های امداد و نجات مراجعه کرده‌اند.

نظر شما