شناسهٔ خبر: 9471976 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد

13 پایگاه هلال احمر در دو مرز چذابه و شلمچه مستقر شدند

اهواز- ایرنا- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: 13 پایگاه این جمعیت برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در دو مرز چذابه و شلمچه مستقر شدند.

صاحب‌خبر -

علی خدادادی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از 13 پایگاه جمعیت هلال احمر 11 پایگاه در مسیر منتهی به مرز و دو پایگاه در نقطه صفر مرزی چذابه و شلمچه مستقر شده اند.
وی بیان کرد: دو بالگرد، 18 آمبولانس و شش موتور آمبولانس به همراه 240 امدادگر از 25 آبان در این دو مرز مستقر شده و تا یک هفته بعد از مراسم اربعین فعال خواهند بود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به خدمات امدادی که در این دو مرز از سوی جمعیت هلال احمر استان به زائران اربعین حسینی ارائه می شود اظهار کرد: از جمله خدمات امدادی گرفتن آزمایش قند و فشار خون، پانسمان ، تجویز و تزریق دارو از هفت هزار و 287 نفردر دو مرز شلمچه و چذابه بوده است.
خدادادی افزود:همچنین توسط پایگاه های هلال احمر استان 62 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند و 577 نفر نیز به طور موقت در پایگاه های هلال احمردر دو مرز بستری شدند.
وی گفت: 42 چادر امدادی، شش چادر گروهی و دو هزار و 40 پتو توسط جمعیت هلال احمر استان در دومرز چذابه و شلمچه بین زائرین توزیع شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان افزود: جمعیت هلال احمر کشور همچنین در عراق برای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی پایگاه مستقر کرده است.
7158/6064

نظر شما