شناسهٔ خبر: 9488155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بازدید لاریجانی و ازدحام وصف ناپذیر عاشقان حسینی در پایانه مرزی مهران

خبرگزاری شبستان: علی لاریجانی با حضور در پایانه مرزی مهران از امکانات رفاهی تدارک دیده شده برای زائران اربعین حسینی بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شبستان از ایلام، شهر و پایانه مرزی مهران از اولین دقایق صبح امروز شاهد ازدحام بیش از حد عاشقان حسینی برای حضور در مراسم اربعین سال جاری بوده است.

با وجود فراهم آوردن امکانات و تمهیدات لازم برای تردد راحت زائران حسینی در پایانه مرزی مهران به دلیل حضور بیش از حد جمعیت زائران در این پایانه شاهد گره ترافیکی در مسیر 11کیلومتری پل زائر به پایانه مرزی هستیم.

حضور 400 دستگاه اتوبوس در حال حاضر کار انتقال زائران را از پل زائر به پایانه مرزی انجام می دهند. بیش از 33 پارکینگ عمومی و اختصاصی در نقاط مختلف شهر و پایانه مرزی برای خودروهای زائران در نظر گرفته شده که همه این پارکینگها در حال حاضر تکمیل شده است و خودروهای ورودی به شهر مهران مجبور به توقف در مبادی ورودی شهر شده اند.

زائران حسینی به دلیل ازدحام جمعیت و گره ترافیکی مجبور به پیاده روی در مسیر هشت کیلومتری پایانه مرزی شده اند.

این در حالی است که بر اساس اعلام مسئولان تا کنون بیش از 200 هزار نفر در پایانه مرزی مهران برای حضور در مراسم اربعین حسینی تجمع کرده اند. امروز نیز علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی جهت بازدید از امکانات رفاهی برای زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی حضور یافت و مورد استقبال مسئولان این استان قرار گرفت.

وی در حال حاضر در پایانه مرزی مهران از امکانات رفاهی این پایانه بازدید می کند.

 

نظر شما