شناسهٔ خبر: 9481187 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس مجلس شورای اسلامی وارد ایلام شد

ایلام - ایرنا - رئیس مجلس شورای اسلامی صبح یکشنبه به منظور بازدید از اقدام های انجام شده در حوزه تسهیلات به زائران اربعین و نحوه خدمات رسانی به زائران در پایانه مرزی مهران از طریق فرودگاه شهدا وارد استان ایلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه ایلام، مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار، نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس شورای، معاونان استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، قرار است رئیس مجلس شوارای اسلامی با سفر به شهرستان مهران از روند اقدام های انجام شده در حوزه اربعین و نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی مهران نیز دیدن کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی را در این سفر، جمعی از مسئولان کشوری همراهی می کند.
تاکنون بیش از 650 هزار نفر زائر در چند روز گذشته از طریق مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام برای شرکت در آیین اربعین حسینی به عراق عزیمت کرده اند.
پارسال نیز در ایام منتهی به اربعین حسینی بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از پایانه مرزی مهران تردد کردند و پیش بینی می شود این تعداد امسال به 2 میلیون نفر افزایش یابد.
2077/9002

نظر شما