شناسهٔ خبر: 9477961 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

سفر 20 وزیر و مدیر ارشد دولت به مرزهای مهران، چزابه و شلمچه

صاحب‌خبر -


همزمان با سفرهای استانی نمایندگان دولت به مراکز استان‌ها، شهرها و روستاها، حدود 20 نفر از معاونان رئیس جمهوری، وزیران و معاونان آنها با حضور در مرزهای بین‌المللی مهران، چزابه و شلمچه از نزدیک با نحوه خدمات‌رسانی به زائران حسینی آشنا شدند.
زائران برای خروج از کشور، استان خوزستان را انتخاب کنند
رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی از زائران کربلای معلی خواست تا مرز شلمچه در استان خوزستان را برای خروج از کشور انتخاب کنند.
به گزارش ایرنا، سردار تقی مهری افزود: مرز شلمچه، زیرساخت بهتری نسبت به مهران و چزابه دارد و زائران، مرز شلمچه در خوزستان را برای رفت وآمد انتخاب کنند.
به گفته وی، افرادی که به عنوان زائر و مسافر به استان ایلام و خوزستان سفر می‌کنند باید مدارک کامل از جمله گذرنامه و ویزا همراه داشته باشند و چنانچه قصد دارند ارز، همراه ببرند، حتماً آن را قبل از سفر به استان‌های ایلام و خوزستان تهیه کنند چرا که رفت و آمد در معابر برای گرفتن این تسهیلات، سنگین است.
اردوگاه 6 هزار نفری در مرز
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امنیت کامل در هر دو سوی مرز ایران و عراق برقرار است و نیروهای سپاه با ایجاد اردوگاه 6 هزار نفری مشغول خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.
به گزارش ایرنا از سپاه، حسین سلامی، افزود: سپاه با تمام توان در حال خدمات‌رسانی به زوار است و در مرز مهران با ایجاد اردوگاهی شش هزار نفری، بیمارستان صحرایی و همچنین تدارک صدها دستگاه خودرو ترابری در هر لحظه از شبانه روز برای آسودگی زائران اربعین حسینی تلاش می‌کند.
رفت وآمد بدون ویزا و گذرنامه به عراق، شایعه است
جانشین فرمانده نیروی انتظامی، تردد بدون ویزا و گذرنامه برای عراق را شایعه خواند و تأکید کرد: تحت هیچ عنوانی اجازه خروج بدون گذرنامه و ویزا داده نمی‌شود.
 سردار اسکندر مؤمنی گفت: برخی تصور می‌کنند در روزهای منتهی به اربعین حسینی بدون ویزا و گذرنامه نیز می‌توان از مرز خارج شد اما تأکید می‌کنیم به شایعات در این خصوص توجه نکنند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما