شناسهٔ خبر: 9466482 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جانشين فرمانده نيروي انتظامي :

تردد بدون ويزا و گذرنامه، شايعه است/ ترافيک روان زائران در مرزهاي چزابه و شلمچه

خبرگزاری شبستان: جانشين فرمانده ناجا با اشاره به اينکه تحت هيچ عنواني اجازه خروج بدون گذرنامه و ويزا داده نمي شود،تأکيد مي کنيم زائران در روزهاي منتهي به اربعين براي حضور در اين کنگره عظيم ديني، حتما از مبدأ براي اخذ گذرنامه و ويزا، اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار اسکندر مومني با اشاره به اينکه خوشبختانه امسال نسبت به سال گذشته تسهيلات بهتري براي تردد زائران حسيني (ع)فراهم شده است، از بسيج توان نيروي انتظامي در بعد انتظامي و ترافيکي و همکاري ساير دستگاه ها در قرارگاه اربعين، براي تسهيل تردد زوار، خبر داد.

 

وي با اشاره به اينکه خوشبختانه در مرزهاي شلمچه و چزابه ترافيک روان تري داريم ولي در مهران ترافيک بيشتر است، گفت: در واقع حدود 50 درصد زائران اربعين حسيني از مرز مهران و نيمي ديگر از مرز شلمچه و چزابه عبور کرده اند.

 

جانشين فرمانده ناجا با اشاره به اينکه تحت هيچ عنواني اجازه خروج بدون گذرنامه و ويزا به زائران داده نمي شود، گفت: بعضي افراد تصور مي کنند در روزهاي منتهي به اربعين حسيني بدون ويزا و گذرنامه نيز مي توان از مرز خارج شد اما تأکيد مي کنيم به شايعات در اين خصوص توجه نکنند.

 

مومني ادامه داد: ان شاءالله با کمک همه مردم و دستگاه ها شاهد برقراري امنيت مطلوب و بستر مناسب براي تردد زائران، باشيم.

 

وي در ادامه با اشاره به اينکه تسهيلاتي در شهرهاي خرمشهر، سوسنگر، اهواز و همچنين مهران و ايلام جهت تسريع در صدور رواديد فراهم شده است، گفت: کساني که گذرنامه داشته باشند و به مراکز تعيين شده مراجعه کنند، در همان روز ويزا دريافت مي کنند؛ خوشبختانه توقف هاي طولاني در مرز نداريم.

 

به گفته مومني، افراد ديگري هم که به مرزها مراجعه مي کنند، مي توانند با استفاده از تسهيلات تعيين شده در شهرهاي خرمشهر، سوسنگرد، اهواز و همچنين مهران و ايلام براي اخذ ويزا اقدام نمايند.

 

اين مقام ارشد انتظامي گفت: تأکيد مي کنيم زائران در روزهاي منتهي به اربعين براي حضور در اين کنگره عظيم ديني، حتما از مبدأ براي اخذ گذرنامه و ويزا، اقدام کنند.

نظر شما