شناسهٔ خبر: 9445677 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون سازمان دانش‌آموزی عنوان کرد

پذیرایی دانش‌آموزان و مربیان از زائران اربعین حسینی در چهار موکب

معاون سازمان دانش‌آموزی با اشاره به برپایی دو موکب در مرز شلمچه، یک موکب در مرز مهران و شهر نجف گفت:‌ مربیان سازمان دانش‌آموزان و دانش‌آموزان در قالب این موکب‌ها به زائران امام حسینی (ع) در ایام اربعین خدمت رسانی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

اردشیر دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به فعالیت موکب‌های سازمان دانش‌آموزی برای ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: در حال حاضر در مرز شلمچه دو موکب و در مرز مهران یک موکب به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: از کل کشور از هر استان دو نفر برای ارائه خدمت به زائران حسینی اعزام شده‌اند همچنین استان‌های خوزستان و ایلام تعداد 3 گروه دانش آموز را برای فعالیت در موکب‌های برپا شده، اعزام کرده‌اند.

معاون سازمان دانش‌آموزی با اشاره به اینکه در حوزه پذیرایی و فرهنگی خدماتی به زائران ارائه می‌شود، گفت: 16 استان در مرز شلمچه و 16 استان در مرز مهران به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: موکب عشاق الحسین (ع) نیز در شهر نجف به زائران خدمات ارائه می‌کند. فعالیت موکب‌های سازمان دانش‌آموزی از اول آذر آغاز شده و تا 13 آذر ادامه دارد. اعضای سازمان دانش‌آموزی تا دو روز پس از برگزاری مراسم اربعین برای خدمت رسانی به زائرانی که به کشور بازمی‌گردند، حضور دارند.

انتهای پیام/

                                                                                                    

نظر شما