شناسهٔ خبر: 9436177 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

بازدید وزیر بهداشت از پایانه مرزی مهران

پلیس

دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی بیان داشت: تمهیدهای لازم از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر برای خدمات رسانی به زوار اربعین در مرزهای مهران، شلمچه و چزابه اندیشیده شده است

صاحب‌خبر -

به گزارش «نسیم»، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی امروز در بدو ورود به استان ایلام در فرودگاه شهدا در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: تمهیدهای لازم از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر برای خدمات رسانی به زوار اربعین در مرزهای مهران، شلمچه و چزابه اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: از طریق بروشورهای بهداشتی و درمانی در مسیرهای حرکت زائران اربعین حسینی، اطلاع رسانی‌های لازم در خصوص رعایت نکات بهداشتی انجام خواهد شد.

وزیر بهداشت گفت: اکیپ‌های مختلفی در مسیرهای مختلف منتهی به مرز‌ها مستقر شده و آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه شیوع بیماری با توجه به ازدحام جمعیت در مرز‌ها وجود دارد.

دکتر هاشمی افزود: با توجه به اینکه ازدحام جمعیت در مرز مهران بیشتر است در این سفر، وضعیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ارزیابی خواهد شد.

گفتنی است، بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر در مسیر ایلام به مهران و بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) مهران از برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به استان ایلام است.

همچنین وزیر بهداشت در این سفر در جریان چگونگی روند امدادرسانی و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائران اربعین حسینی در مرز بین المللی و پایانه مرزی مهران قرار خواهد گرفت.

 

 

 

نظر شما