شناسهٔ خبر: 67663386 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نایب رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد:

لزوم تداوم ساخت تصفیه‌خانه در تهران

مژگان انصاری

نایب رئیس شورای شهر تهران بر لزوم توسعه و تداوم ساخت تصفیه‌خانه در تهران تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، پرویز سروری در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه بنا بر اعلام یکی از مدیران شهرداری تهران با هماهنگی وزارت کشور دوباره به شهرداری تهران به مدت سه ماه دیگر اختیار داده شد که در مقابله با آسیب‌های اجتماعی عمل کند، گفت: با ورود شهرداری تهران به مساله آسیب‌های اجتماعی ساماندهی آسیب‌ها با گستردگی بیشتری انجام شد به‌گونه‌ای که بیش از هفت هزار و ۵۰۰ تخت برای ساماندهی معتادان متجاهر اضافه شد و دیگر شاهد کلونی‌های معتادان در شهر نیستیم. همچنین اکوپارک فرحزاد که روزگاری پاتوق معتادان بود طی هفته‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری تهران در حوزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی نمایش «خواستن توانستن است» بود، گفت: شهرداری تهران با کمک بهزیستی و سایر دستگاه‌ها اقدامات خوبی برای ساماندهی ۱۸۰۰ کودک کار انجام داد که جای تقدیر و تشکر دارد.

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به افتتاح فاز ۲ تصفیه‌خانه خلیج فارس، گفت: موضوع ساماندهی منابع آبی از اهمیت زیادی برخوردار است. در تهران شاهد فرونشست به دلیل کمبود آب و نیاز جنگل‌های اطراف تهران به منابع آبی هستیم که در این راستا روز گذشته تصفیه‌خانه‌ای با ظرفیت پنج هزار متر مربع روز گذشته افتتاح شد و این در حالی است که چشم‌انداز این تصفیه‌خانه ۱۴۰ هزار متر مربع است و لازم است که این اقدامات ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

نظر شما