شناسهٔ خبر: 9386840 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

استاندار ایلام خبر داد

آمادگی توزیع روزانه 135 هزار غذا در بین زوار اربعین

استاندار ایلام در دیدار با فرمانده ناجا از آمادگی این استان برای توزیع روزانه 135 هزار غذا در بین زوار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،‌ محمدرضا مروارید در جلسه هماهنگی قرارگاه اربعین استان ایلام که با حضور فرمانده ناجا برگزار شد، گفت: پس از اربعین سال گذشته با برگزاری جلسات متعدد و تشکیل کمیته‌های مختلف، استان ایلام آمادگی کامل برای خدمات رسانی به زائران حسینی را احراز کرده است.

مروارید اظهار کرد: در این راهپیمایی عظیم مردمی، نیروی انتظامی از نظر اجرایی بار بزرگی را بر دوش می‌کشد، در واقع خدمت رسانی پلیس به زائران حسینی به نوعی عشق و ایثار است تا یک وظیفه اداری.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه تا ساعت 15 امروز حدود 30 هزار نفر از مرز مهران عازم کربلای معلی شده‌اند، عنوان کرد: امکانات خوبی از سوی نیروی انتظامی تدارک دیده شده که توقف زائران را در مرز به حداقل زمان ممکن رسانده است.

وی، مشارکت مردم را بسیار چشمگیر توصیف کرد و افزود: موکب‌های مردمی که در شهر مهران و دیگر نقاط استان راه اندازی شده‌اند آماده هستند تا روزانه 135 هزار غذا را در بین زائران توزیع کنند.

مروارید با تاکید بر تامین زیر ساخت‌های دائمی در مرز مهران و استان ایلام برای سال‌های آتی از نیروی انتظامی به خاطر استقرار حجم عظیمی از امکانات و نیرو در پایانه مرزی مهران قدردانی کرد.

نظر شما