شناسهٔ خبر: 9380275 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

خدمت به زائران اربعین را صرفاٌ وظیفه‌ی اداری نمی‌دانیم

گروه اجتماعی: استاندار ایلام خدمت‌رسانی پلیس به زائران را عشق و ایثار توصیف کرد و گفت: حجم عمده مأموریت اربعین بر دوش نیروی انتظامی است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، محمدرضا مروارید استاندار ایلام روز گذشته دوم آذرماه جاری در جلسه هماهنگی قرارگاه اربعین استان ایلام، اظهار کرد: پس از اربعین سال گذشته با برگزاری جلسات متعدد و تشکیل کمیته‌های مختلف، استان ایلام آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی را احراز کرده است.
وی با بیان اینکه در این راهپیمایی عظیم مردمی، نیروی انتظامی ازنظر اجرایی بار بزرگی را بر دوش می‌کشد، درواقع خدمت‌رسانی پلیس به زائران حسینی به‌نوعی عشق و ایثار است تا یک وظیفه اداری افزود: امکانات خوبی از سوی نیروی انتظامی تدارک دیده‌شده که توقف زائران را در مرز به حداقل زمان ممکن رسانده است.
استاندار ایلام مشارکت مردم را بسیار چشمگیر توصیف کرد و گفت: موکب‌های مردمی که در شهر مهران و دیگر نقاط استان راه‌اندازی شده‌اند آماده هستند تا روزانه 135 هزار غذا را در بین زائران توزیع کنند.
مروارید با تأکید بر تأمین زیرساخت‌های دائمی در مرز مهران و استان ایلام برای سال‌های آتی از نیروی انتظامی به خاطر استقرار حجم عظیمی از امکانات و نیرو در پایانه مرزی مهران قدردانی کرد.

نظر شما