شناسهٔ خبر: 937918 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

خبرگزاری شبستان:در آستانه ۳۱ مرداد با حضور سردار دهقان،خطوط تولیدی باتری های پیشرفته روی-نقره و صنعت تولید مواد اولیه پودر و اکسید نقره در سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع افتتاح و به بهره برداری رسید.

خبرگزاری شبستان:در آستانه ۳۱ مرداد با حضور سردار دهقان،خطوط تولیدی باتری های پیشرفته روی-نقره و صنعت تولید مواد اولیه پودر و اکسید نقره در سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع افتتاح و به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع ؛ در جریان افتتاح این خطوط تولیدی، سردار دهقان طی سخنانی با گرامی داشت 31 مرداد روز صنعت دفاعی گفت:امروز از تجمیع فعالیت های تحقیقاتی و تولیدی ،زنجیره ذخیره سازمان های پیشرفته نظامی شامل صنایع باتری های حرارتی ، باتری های سرب اسیدی رزرو و روی - نقره طی یک فرایند برنامه ریزی شده کامل گردید .
وزیر دفاع افزود : با افتتاح این خطوط ، توانمندی های لازم به منظور طراحی های پیشرفته محصولات و خودکفایی مواد اولیه مورد استفاده در سامانه های دفاعی شامل حوزه های موشکی ، هوایی، دریایی و زمینی برای تقویت توان بازدارندگی دفاعی حاصل گردید .
سردار دهقان با بیان این که در این دو خط تولیدی، دفاتر طراحی ، دانش های فنی پیشرفته در حوزه های سنتز مواد ، الکتروشیمی ، مکانیک ، الکترونیک و روزآمدترین ماشین آلات و تجهیزات تولید و تست برای انواع محصولات با ظرفیت های مختلف به کار گرفته شده است تصریح کرد : با این امکانات تمامی نیازهای دفاعی نیروهای مسلح در حوزه ذخیره سازی انرژی در مقیاس انبوه و طرح های توسعه آتی سامانه های دفاعی تامین می گردد .
وی در ادامه گفت : در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی با رویکرد مدیریت جهادی ، استفاده بهینه از امکانات موجود و به کارگیری ظرفیت های علمی و فناورانه در مجموعه صنایع دفاعی و مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان در سطح ملی ، گام های بلندی در بی اثر نمودن تحریم ها و خوداتکایی صنعتی برداشته شد.
وزیر دفاع در پایان با تشکر و قدردانی از متخصصان زبده و کارآمد صنایع دفاعی در بخش های مختلف خاطر نشان کرد : صنایع دفاعی وزارت دفاع با فرهنگ، کار و مدیریت جهادی ضمن تقویت اقتدار ملی و استحکام بنیه دفاعی پشتوانه ی پیشرفت کشور در سایر بخش ها هستند.

پایان پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما