شناسهٔ خبر: 937563 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

وزیر بهداشت:

خود پسندی‌ها و خود بزرگ بینی‌ها در کشور مانع پیشرفت است

امیدواریم ضمن حفظ عزت و مصلحت کشور و ارزش‌های انقلاب، همدلی بین گروه‌های مختلف در کشور و قوای سه گانه افزایش یابد.

صاحب‌خبر -

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خود پسندی‌ها و خود بزرگ بینی‌ها در کشور مانع از پیشرفت است و با وحدت و همدلی می‌توان مشکلات را مرتفع و امور را پیش برد.

به گزارش ایلنا؛؛ سید حسن هاشمی با حضور در شهرستان خلخال در مسجد جمعه این شهرستان طی سخنانی گفت: با سپری شدن حدود یکسال از عمر دولت، آرامش و امید در کشور ایجاد شده است و روابط بین المللی ما با سایر کشور‌ها بهبود یافته است، و امیدواریم ضمن حفظ عزت و مصلحت کشور و ارزش‌های انقلاب، همدلی بین گروه‌های مختلف در کشور و قوای سه گانه افزایش یابد.

هاشمی افزود: خود پسندی‌ها و خود بزرگ بینی‌ها در کشور مانع از پیشرفت است و با وحدت و همدلی می‌توان مشکلات را مرتفع و امور کشور را پیش برد.

وی به  دو مشکل عمده کشور اشتغال و معیشت اشاره کرد و گفت: پسندیده نیست در جمهوری اسلامی ایران جوانان جویای کار مدت‌ها دنبال فرصت شغلی باشند با اینکه مردم برای ارتزاق و هزینه‌های درمانی خود بعد از ۳۵ سال که از پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی می‌گذرد در تنگنا قرار گیرند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: خواسته‌های مردم خلخال در خصوص رفع مشکلات و ایجاد بستر توسعه، منطقی و به حق است اما باید در نظر داشته باشیم دولت را در شرایطی تحویل گرفتیم که میلیارد‌ها ریال کسری اعتبار داشته‌ایم و بدهی ما در بخش بهداشت و درمان هشت هزار میلیارد بوده است که با طرح‌ها و اقداماتی که در حال انجام است وضعیت رو به بهبود است.

هاشمی با اشاره به مشکل کمبود تخت‌های بیمارستانی در استان اردبیل گفت: کمبود‌ها را به تدریج و با توجه به منابع مالی و در سایه وحدت و همدلی رفع می‌کنیم.

بنابر این گزارش وزیر بهداشت پس از سخنرانی در مسجد جمعه خلخال با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان از بخش‌های مختلف اورژانس، اطفال و دیالیز بیمارستان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و نحوه ارایه خدمات به بیماران قرار گرفت و توصیه‌ها و دستورات لازم برای رفع کمبود نیرو و تجهیزات را صادر کرد.

این گزارش حاکیست؛ وزیر بهداشت در ادامه از بخشهای مختلف دانشکده علوم پزشکی خلخال نیز بازدید کرد.

نظر شما