شناسهٔ خبر: 9369697 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پيوستن 20 دستگاخ اتوبوس به منظور تسهيل در تردد زائرين اربعيين در مرز چزابه

صاحب‌خبر - اهواز /خبرگزاری صدا و سیما /اجتماعی

20 دستگاه اتوبوس امروز و به منظور تسهیل در تردد زائران اربعیین حسینی در مرز چزابه مستقر شدند .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: با پیوستن این تعداد اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی اهواز که به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه خدمات رسانی می کند، به 70 دستگاه رسید.
محمد رستم منش افزود: اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز در دو نقطه پایانه مرزی چذابه و توقفگاه خودروی شهرداری بستان برای جابجایی زائران اربعین حسینی فعالیت خواهد کرد.
رستم منش افزود:در این مدت بیش از یک هزار و 620 سرویس برای جابجایی زائران انجام شده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز در ادامه گفت: ناوگان فعال در مرز چذابه تا سه روز پس از روز اربعین حسینی در منطقه مرزی چذابه به فعالیت خود ادامه می دهد.
تاکنون بیش از 96 هزار زائر اربعین حسینی پس از تشریفات قانونی از مرز چذابه عازم شهرهای مقدس نجف اشرف و کربلای معلی شده اند
ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در اطراف پایانه مرزی چذابه
ممنوعیت تردد خودروهای شخصی زائران اربعین حسینی از امروز به منظور تسهیل در تردد زائران و جلوگیری از ترافیک در محدوده پایانه مرزی چذابه اعمال شد.
فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: خودروهای سبک و سنگین زائران اربعین حسینی در محدوده توقفگاه خودروی شهرداری بستان در 20 کیلومتری پایانه مرزی چذابه متوقف و اجازه ادامه حرکت به سمت پایانه داده نمی شود.
سرهنگ حامد غریبی افزود: تنها خودروهایی که دارای برچسب خودروی تردد از سوی اداره کل حج و زیارت خوزستان داشته باشند، می توانند تا پایانه مرزی چذابه تردد کنند.
وی گفت: ماموران انتظامی از تردد خودروهای فاقد برچسب ویژه تردد جلوگیری و آن را در توقفگاه خودروی شهرداری بستان هدایت می کنند و در مدت تردد زائران اربعیین حسینی از تردد کامیونها و تریلرهای حامل بار به سمت مرز چذابه جلوگیری می شود .
گذرگاه مرزی چذابه از 26 آبان 94 بر روی تردد کاروان های زائران اربعین حسینی باز شد

0002

نظر شما