شناسهٔ خبر: 9363066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده ناجا: حرکت زائران اربعین حسینی به صورت روان در جریان است

اهواز - ایرنا - فرمانده ناجا گفت: حرکت زائران اربعین حسینی در سه مرز مهران، چذابه و شلمچه به صورت روان ادامه دارد و همکاری مردم با مجموعه نیروی انتظامی بسیار مناسب بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حسین اشتری روز دوشنبه در نشست هماهنگی نیروهای انتظامی و مرزبانی در پایانه مرزی چذابه در غرب خوزستان افزود: با توجه به اینکه زیرساخت های لازم در پایانه های مرزی نسبت به سال های گذشته بسیار بهتر شده، امسال با کمترین مشکل در تردد آسان زائران اربعین حسینی در مسیرهای منتهی به مرزها روبه رو هستیم.
وی همکاری مسئولان عراقی با مرزبانان و ماموران پلیس را به منظور تسهیل در تردد اربعین حسینی بسیار خوب و مطلوب توصیف کرد و گفت: دولت عراق همکاری خوبی با ما دارد و تلاش می شود تردد زائران حسینی با تعامل و همکاری دوسویه به بهترین وجه انجام شود.
سردار اشتری با اشاره به اینکه امکانات و تجهیزات ترافیکی در شهرهای منتهی به پایانه های مرزی فراهم و هماهنگی لازم به منظور تردد زائران اربعین از مدتها پیش انجام شده، ابراز امیدواری کرد: با همکاری مردم مشکلات به حداقل خود برسد.
فرمانده ناجا با اشاره به اینکه مشکلات صدور ویزا در روزهای آینده کاهش خواهد یافت، اظهار کرد: وزارت کشور و امور خارجه کشورمان در حال پیگیری این مشکل هستند تا تراکم جمعیت برای گرفتن ویزا در مناطق مرزی به حداقل برسد.
وی هماهنگی و تعامل دستگاه های اجرایی و ماموران پلیس در سه مرز مهران، چذابه و شلمچه را بسیار مطلوب توصیف و ابزار امیدواری کرد: در روزهای آینده که موج جدید زائران اربعین حسینی بیشتر می شود، مشکلات به حداقل خود برسد.
فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: با اقدام هایی که از ماه های پیش انجام شده شاهد هستیم که امسال برای سومین سال متوالی تردد زائران با حداقل مشکلات انجام می شود.
سردار اشتری پیش از ظهر از طریق بالگرد به همراه جمعی از فرماندهان ارشد انتظامی و مرزبانی وارد پایانه مرزی چذابه شد و از امکانات، زیرساخت ها و نحوه تردد زائران اربعین حسینی دیدن و با شماری از زائران نیز دیدار و گفت و گو کرد.
2077/6037/7148/6065

نظر شما