شناسهٔ خبر: 9339812 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرمانده ناجا: ضرورت گرفتن ويزاي معتبر توسط زائران اربعين

صاحب‌خبر - اهواز/خبرگزاری صدا و سیما/اجتماعی
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز در دیدار از پایانه مرزی چذابه بر تهیه ویزای معتبر توسط زائران اربعین حسینی تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار حسین اشتری با دیدن از امکانات و زیرساخت های پایانه مرزی چذابه، موکب های عزاداری و فرآیند تردد زائران اربعین حسینی و همچنین خروجی های این پایانه دیدن و از روند آن ابراز رضایت کرد.
در این دیدار که فرمانده نیروی انتظامی خوزستان، فرمانده مرزبانی استان و شماری از فرماندهان این نیرو حضور داشتند در سخنانی گفت: زائران اربعین حسینی برای خروج از مرز حتما باید گذرنامه و ویزای معتبر همراه داشته باشند.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: بر اساس توافق مسئولان سیاسی و امنیتی دو کشور ایران و عراق، زائران اربعین حسینی بدون داشتن روادید و گذرنامه نمی توانند به عتبات عالیات مشرف شوند.
سردار حسین اشتری از پذیرایی و مشارکت مردم این مناطق از زائران اربعین حسینی در مسیر اهواز تا چذابه که نمونه ای از ارادت و عشق آنان به ائمه اطهار (ع) بویژه سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) است تقدیر کرد و در ادامه بر همکاری زائران عتبات عالیات با نیروهای انتظامی و مرزبانی به منظور سهولت در تردد آنها تاکید کرد.
پایانه مرزی چذابه در 110 کیلومتری غرب اهواز واقع است.
وی پس از دیدار از مرز چذابه با تعدادی از زائران اربعین حسینی که با پای پیاده عازم کربلای معلی بودند دیدار و گفت و گو کرد.
سردار اشتری قرار است از مرز شلمچه در 16 کیلومتری غرب خرمشهر نیز دیدن کند.
مرز بین المللی چذابه و مرز شلمچه دو کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی در خوزستان است.
0002

نظر شما