شناسهٔ خبر: 9368514 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس پلیس راهور ناجا:

یک هزارنیروی راهور به قرارگاه ترافیکی اربعین ایلام وخوزستان اعزام شدند

آبادان-ایرنا- فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از تشکیل قرارگاه ترافیکی اربعین در استان های ایلام و خوزستان خبر داد و گفت:یک هزار نیروی کمکی راهور به این دو استان اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

سردار تقی مهری دوشنبه در سفر به مرز شلمچه و گذرگاه تردد زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات، به ایرنا گفت:با تدابیر اندیشیده شده از سوی راهور، تاکنون حوادث رانندگی در مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی شلمچه، چذابه و مهران گزارش نشده است.
وی اظهار داشت:هم اکنون ترافیک در مسیر های منتهی به پایانه های شلمچه، چذابه و مهران روان است و مشکل و گره ترافیکی در این مسیرها وجود ندارد.
سردار مهری به رانندگان شخصی و عمومی توصیه کرد، علاوه بر رعایت مقرارت رانندگی در تمامی مسیرها، در صورت احساس خستگی یا خواب آلودگی، استراحت کرده و سپس به مسیر خود ادامه دهند.
فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود:رانندگان وسایل شخصی و عمومی حتما مدارک لازم از جمله مدارک خودرو و گواهینامه رانندگی را همراه داشته باشند و زائران نیز به هیچ عنوان بدون روادید و گذرنامه به مرزها مراجعه نکنند.
فرمانده پلیس راهور ناجا گفت:در مسیر منتهی به مرز شلمچه و مرز چذابه برای جابجایی زائران اربعین وسایل نقلیه و خودروهای رفت و برگشت و پارکینگ برای خودروهای سواری در نظر گرفته شده است و خوشبختانه نظم حاکم بر محورهای ارتباطی به این دو مرز در خورستان از وضعیت مناسب تری نسبت به سال گذشته برخوردار است.
وی افزود:در مرز مهران نیز با توجه به مشکلات پارکینگی در سال گذشته، پارکینک بزرگی در سوی مسئولان استان پیش بینی شده و مشکی خاصی در این منطقه نیست.
ایام اربعین سال گذشته 580 هزار زائر از مرز شلمچه برای حضور در آیین های اربعین حسینی تردد کردند و پیش بینی می شود این تعداد در سال جاری به بیش از یک میلیون تن افزایش یابد.
3015/6125 / 1539

نظر شما