شناسهٔ خبر: 9352922 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون فرهنگ و آموزش ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت و گو با شبستان:

حضور همه دستگاهها برای برقراری امنیت و خدمت رسانی به زائران

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگ و آموزش ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: همه دستگاهها و مسئولان آماده برقراری امنیت کامل و خدمت رسانی به رائران حسینی هستند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ عین الله جهانی، معاون فرهنگ و آموزش ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی شبستان با اشاره به برگزاری رزمایش قرارگاه اربعین گفت: این رزمایش امروز با حضور نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی یگان ویژه، مرزبانی، اورژانس، سازمان راهداری و شهرسازی را هلال احمر، آموزش و پرورش و امدادخودرو در مرز مهران برگزار شد.

 

وی بیان کرد: در این رزمایش سردار مهری رییس پلیس راهور ناجا، مروارید استان ایلام، سردار کرمی فرمانده یگان ویژه ناجا، سردار دولتی فرماندهی انتظامی ایلام و رییس دادگستری استان ایلام حضور داشتند.

 

سرهنگ جهانی ساماندهی، مدیریت و هم افزایی توان ترافیکی انتظامی و خدماتی پلیس با دیگر دستگاه ها را از اهداف برگزاری رزمایش قرارگاه اربعین برشمرد و افزود: آغاز رزمایش اربعین، شروع نقش آفرینی همه دستگاه ها برای انجام وظیفه در این همایش بزرگ بود.

 

معاون فرهنگ و آموزش ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه همه دستگاهها و مسئولان آماده برقراری امنیت  کامل و خدمت رسانی به رائران حسینی هستند تصریح کرد: امیدواریم با ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها و نهادهای فوق، مدیریت ترافیک و پارکینگ ها خدمات بهتری نسبت به سال گذشته برای زائران حسینی داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای پارکینگ ها پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: توصیه های ترافیکی نیز در داخل بروشورها برای زائران مشخص شده است. توصیه ما به زوار این است که حتما از پارکینگ ها استفاده کنند و همچنین خودروهای خود را در داخل معابر شهری مهران رها نکنند و در زمان استفاده از پارکینگ ها 100 درصد قبض ،شماره پارکینگ، شماره بلوک و لاینی که وسیله خود را در آن پارک کردند، یادداشت کنند تا در زمان برگشت به راحتی بتوانند به خودروهای خود دسترسی پیدا کنند.

 

سرهنگ جهانی بیان کرد: زائرانی که قصد حرکت از شلمچه، مهران و چزابه را دارند مقررات ترافیکی را رعایت و با احتیاط رانندگی کنند.

 

وی ادامه داد: با توجه به خستگی و رخوت زائران در زمان برگشت، خواهشمندیم با خستگی پشت فرمان ننشینند و با استراحت کامل به حرکت خود ادامه دهند و به ویژه در مهران که جاده دوبانده بوده و احتمال تصادفات رخ به رخ متصور است، تقاضا داریم در هیچ شرایطی سبقت غیرمجاز نگیرند.

نظر شما