شناسهٔ خبر: 9367797 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان خبر داد

استفاده از تمام ظرفیت ریلی و دریایی خوزستان برای انتقال زوار اربعین

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان از استفاده تمام ظرفیت ریلی و دریایی استان برای انتقال زوار اربعین خبر داد.

صاحب‌خبر -

مسعود مصدقی در حاشیه حضور سردار اشتری فرمانده ناجا در چزابه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: بستر خدمات‌رسانی در دو پایانه مرزی چذابه و شلمچه به شکل مطلوبی در جریان است و برای عبور سریع زائران از پایانه‌های مرزی در هر پایانه نسبت به راه اندازی 48 گیت گذرنامه اقدام شده و کلیه تجهیزات مورد نیاز گیت‌ها نیز فراهم شده‌است.

وی اضافه کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی آمادگی کامل جهت نقل و انتقال زوار حسینی را دارند و در حال حاضر در این زمینه خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان گفت: خوشبختانه از ظرفیت ریلی و دریایی استان نیز برای انتقال زائران استفاده خواهد شد.

مصدقی ادامه داد: تمام تدابیر لازم جهت امنیت ترافیکی و کنترل جریان تردد در مسیرهای منتهی به دو مرز چذابه و شلمچه صورت پذیرفته‌است.

این مسئول در پایان، از زوار اربعین حسینی خواست تا از دو مرز چذابه و شلمچه به کربلای معلی مشرف شوند چرا که دو مرز مذکور شرایط و امکانات مطلوب‌تری را دارا هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرماندهی نیروی انتظامی کشور امروز به همراه معاونان و مسئولان استانی از دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان بازدید کرد.

انتهای پیام/72001/ق20/ث3001

http://fna.ir/SXEYAT

نظر شما