شناسهٔ خبر: 9329074 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: رویکرد | لینک خبر

در يازدهمين سمپوزيوم بين المللي روابط عمومي انجام شد:

اهداي لوح برتربه روابط عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي

اهداي لوح برتربه روابط عمومي سازمان راهداري

​در دوازدهمين جشنواره روابط عمومي ايران كه هم زمان با يازدهمين سمپوزيوم بين المللي روابط عمومي برگزار شد،از روابط عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي با اهداي لوح تقدير و تنديس ،در نتيجه كسب دو رتبه برتر در بخش اطلاع رساني و ارتباطات رسانه اي تجليل شد.

صاحب‌خبر -
اهداي لوح برتربه روابط عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي
به گزارش " رویکرد " به نقل از روابط عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي ، هوشمند سفيدي دبير يازدهمين سمپوزيوم بين المللي روابط عمومي با اشاره به اين كه يكي از ظرفيت هاي روابط عمومي ، توليد قدرت ارتباطي در نتيجه توجه به افكار عمومي است افزود:
ما در عرصه بين المللي از اين توان استفاده كرده و به حق خود در استفاده صلح آميز از انرژي هسته اي دست يافتيم و اگر در عرصه داخلي هم تلاش كنيم در نتيجه به رضايت مردم و همراهي افكار عمومي براي كسب نتايج مورد نظر دست مي يابيم.
دبير اين همايش يكي از اهداف اين دوره از سمپوزيوم را تدوين قطعنامه جهاني در خصوص نحوه تهيه كمپين هاي ارتباطي و اثر سنجي آنها بيان كرد و افزود:
قطعنامه تهران زير بناي توسعه نگرش دست اندر كاران روابط عمومي جهان به مقوله كمپين ولزوم اثربخشي كمپين هاي ارتباطي خواهد شد.
اين گزارش حاكي است يازدهمين سمپوزيوم بين المللي روابط عمومي با حضور محمود واعظي وزير ارتباطات و فن آوري اطلاعات و دست اندركاران روابط عمومي ، رييس انجمن بين المللي روابط عمومي ، جمعي از اساتيد علوم ارتباطات و اصحاب رسانه در سالن خليج فارس پژوهشگاه نيرو برگزار شد.
شايان ذكر است اين همايش با حضور نمايندگان بيش از يكصد سازمان دولتي و غير دولتي و با ارايه مقاله توسط استادان ايراني و استادان خارجي از كشورهاي آمريكا ، اسپانيا ، ايتاليا و هلند برگزار شد. وهمزمان با اين همايش،دوازدهمين جشنواره روابط عمومي هاي سراسر كشور نيزبا شركت صدها روابط عمومي وارسال آثار فعاليت ها در بخش ها مختلف به جشنواره ،انجام شد كه روابط عمومي سازمان راهداري وحمل ونقل جاده اي ازمجموع آثار برگزیده از میان ۴۵۲ اثر ارسالی از ۱۳۷ دستگاه، نهاد و سازمان براساس ارزيابي‌هاي داوارن خبره در دو بخش اطلاع رساني،وارتباط با رسانه ها ،رتبه برتر اين دوبخش را از آن خود كرد.

نظر شما