شناسهٔ خبر: 9226487 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

با حضور مسئولان لشگری و کشوری

برگزاری مراسم اربعین سردار همدانی در همدان

خبرگزاری شبستان:فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، از برگزاری مراسم اربعین حسینی (۲۸ آبان) در حسینیه امام خمینی(ره) همدان خبرداد و گفت: این مراسم با حضور مسئولان لشگری و کشوری برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: مراسم با شکوه اربعین سردار همدانی پنج شنبه جاری(28 آبان)  با حضور حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم از ساعت 14:30 الی 16:30 در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می شود، افزود: در مراسم چهلمین روز از شهادت سردار همدانی مسئولان لشگری و کشوری حضور پیدا می کنند.

 

وی تصریح کرد: سردار همدانی به عنوان یک مستشار نظامی در سوریه حضور داشت و اگر تلاش و مجاهدانه های این شهید نبود سوریه سقوی می کرد.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: کار اصلی در سوریه را خود ارتش و مردم آن با استفاده از تجربیات مستشاران ایران انجام می دهند و افراد اعزامی به سوریه به عنوان مستشار هستند.

 

ابوحمزه با بیان اینکه شهادت در استان اثرات خوبی را داشته است، خاطرنشان کرد: استان همدان همچنین چهار شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کرده است .

 

وی گفت: شخصیت سردار شهید همدانی باید به درستی بازشناسی شود تا بتوان به عنوان یک الگو برای اقشار مختلف جامعه و بویژه جوانان جامعه در زمینه دشمن‌شناسی معرفی کرد.

 

گفتنی است: سردار همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در طول سال‌های گذشته که نقش تعیین کننده‌ای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب(س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه داشت، و  در حین انجام مأموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به‌دست تروریست‌های داعشی به شهادت رسید .

 

نظر شما