شناسهٔ خبر: 9198867 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پنج‌شنبه در همدان انجام می‌شود

برگزاری اربعین شهادت سردار همدانی با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه

مراسم چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی پنج‌شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مراسم چهلمین روز شهادت سردار حاج حسین همدانی که در سوریه به شهادت رسید، پنج‌شنبه این هفته در همدان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) در همدان ضمن تسلیت شهادت سردار حاج حسین همدانی به برنامه‌های اربعین این شهید اشاره کرد و گفت: در این هفته یکی از بلوارهای همدان با حضور حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه به نام سردار شهید همدانی نامگذاری می‌شود.

علی بقایی بیان کرد: تصویر سردار شهید همدانی بر روی ساختمانی در تقاطع آیت‌الله نجفی نقاشی شده که در این هفته پرده‌برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم گرامیداشت اربعین شهادت سردار همدانی، در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، افزود: این مراسم از ساعت 14:30 تا 16:30 با سخنرانی حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و مداحی حاج مرتضی طاهری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) در همدان با بیان اینکه خانواده شهید همدانی و همرزمان این شهید در این مراسم حضور می‌یابند، اضافه کرد: پس از مراسم خانواده شهید و تعدادی از همرزمان بر سر مزار شهید همدانی حاضر خواهند شد.

انتهای پیام/89003/و10/ث3001

نظر شما