شناسهٔ خبر: 9201724 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالحسین (ع) خبر داد:

برگزاری اربعین شهید «سردار حسین همدانی» در حسینیه امام (ره) همدان

همدان- مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالحسین (ع) از برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار حسین همدانی در حسینیه امام خمینی (ره) همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خادمی ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی مراسم اربعین در همدان افزود: مراسم چهلم شهید سردار حسین همدانی  پنجشنبه ۲۷ آبان ماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در حسینیه امام خمینی (ره) همدان و با حضور مردم، هیئت‌های مذهبی، مسئولان کشوری و لشکری و غیره برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۰ هزار نفر در مراسم چهلم این شهید بزرگوار شرکت کنند، اظهار داشت: براساس پیش بینی ها حدود ۲۰۰ نفر از هم‌رزمان شهید در همدان حضور می یابند که در این راستا باید تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی از آنان اندیشیده شود.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالحسین (ع) از سخنرانی حجت‌الاسلام سعیدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در این مراسم خبر داد و عنوان کرد: حضور خانواده شهید، هم‌رزمان شهید و جمعی از مسئولان بر مزار شهید همدانی از دیگر برنامه‌های مراسم اربعین این شهید بزرگوار در همدان خواهد بود.

خادمی همچنین از نصب بنر در سطح شهر و اتوبوس‌ها به‌منظور اطلاع‌رسانی مراسم اربعین شهید همدانی با همکاری شهرداری خبر داد و یادآور شد: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده با شهرداری ۲۷ آبان ماه کلنگ تقاطع غیر هم‌سطح میدان سپاه شهر همدان به نام شهید سردار حسین همدانی به زمین زده خواهد شد.

وی همچنین از پیش‌بینی نام‌گذاری فرودگاه و بلوار فرودگاه همدان به نام سردار شهید حسین همدانی توسط شهرداری خبر داد و گفت: مراحل اجرایی این طرح در حال پیگیری است.

 

 

 

نظر شما