شناسهٔ خبر: 8623627 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار کرمانشاه:

اصل بی‌‌طرفی در اجرای انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد

استاندار کرمانشاه بر رعایت اصل‌ بی‌طرفی، امانت‌داری و اجرای عدالت در اجرای انتخابات تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اسدالله رازانی صبح امروز در همایش منطقه‌ای آموزشی ـ توجیهی اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان اظهار کرد: اجرای انتخابات بارزترین نقطه بروز و ظهور مردم در سرنوشت کشور است.

وی سرپرستی و هدایت مجموعه دستگاه‌های اجرایی در مناطق، تأمین امنیت در مناطق و برگزاری انتخابات را از مهمترین وظایف وزارت کشور برشمرد.

استاندار کرمانشاه حضور مردم در سرنوشت خویش را در برگزاری انتخابات نمایان و متجلی دانست و گفت: شاکله و اعتبار نظام جمهوری اسلامی ایران در برگزاری انتخابات رقم می‌خورد و این بخش از وظایف مهم وزارت کشور است.

رازانی بیان داشت: انتخابات مشخصا به وزارت کشور سپرده شده و هیچ متولی دیگری ندارد، اگر وزرات کشور تعلل و اشکالی داشته باشد نهاد جایگزینی برای انجام این وظیفه خطیر نیست.

وی افزود: دقت بارزترین رکن اجرای انتخابات است و در این زمینه یک بخش مهم مسائل تخصصی برای اجرای انتخابات است و این سمینار نقص‌ها را پوشش و مسائل تخصصی را آموزش می‌دهد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در انتخابات این دوره علاوه بر توجه به تجربیات وزارت کشور در انتخابات گذشته، نحوه اجرای انتخابات از حیث بی‌طرفی، امانت‌داری و اجرای عدالت باید مورد توجه قرار بگیرد.

رازانی با بیان اینکه در اجرای انتخابات باید حب و بغض‌ها را کنار گذاشت، ادامه داد: ممکن است به‌دلیل اینکه اندکی جایگاه افراد تبیین نشده باشد در معرض گرایش ناحق به‌سمت جریان سیاسی خاصی باشند و یا خطر گرایش علیه ایجاد شود.

انتهای پیام/2700/و20/ض1002

نظر شما