شناسهٔ خبر: 8624086 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همایش منطقه ای آموزشی، توجیهی انتخابات در کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه - ایرنا - همایش منطقه ای آموزشی، توجیهی اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران استانهای کرمانشاه، ایلام و کردستان روز چهارشنبه با حضور محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور در هتل پارسیان کرمانشاه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

در این همایش دو روزه اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه و 150 نفر از اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران استانهای کرمانشاه، ایلام و کردستان حضور دارند.
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه به ایرنا گفت: این همایش با حضور اعضای ستاد انتخابات کشور آغاز شده و معاونان وزیر کشور به عنوان مدرس در این دوره آموزشی حضور دارند که نشان از اهمیت بسیار بالای آن دارد.
امیر شاه آبادی افزود: در کارگاه های آموزشی این همایش مباحث مشارکت گسترده مردم در انتخابات، حفاظت انتخابات، آشنایی با قوانین حقوقی انتخابات، برگزاری انتخابات رایانه ای و مباحث مرتبط با استعلام های انتخابات و بررسی دیدگاه ها و امنیت برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری بحث خواهد شد.
وی اظهار کرد: آشنایی فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات استان های فوق با آخرین تغییرات در قوانین و مقررات انتخابات، یکی از اهداف برگزاری این همایش است.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در سراسر کشور هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.
2077/8066/6539

نظر شما