شناسهٔ خبر: 67817944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار چهارمحال و بختیاری:

توسعه جاده‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است

شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:توسعه، بهسازی و ساخت جاده‌های روستایی در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری بعد ظهر امروز در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: استان سربلند و سرافراز که مردم ولایتمدار آن در همه صحنه‌ها سنگ تمام گذاشته اند.

وی افزود: انقلاب اسلامی منشأ خدمات بسیاری در کشور و به‌ویژه در چهارمحال و بختیاری بوده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از مباحث اصلی در استان بود که از نزدیک ۱۴ درصد به ۸ درصد رسیده است، اگرچه هنوز جای کار دارد.

حیدری عنوان کرد: کاهش تورم، تأمین آب شرب پاک، تأمین آب روستایی، جاده‌ها و… تمرکز و موارد در این خصوص حل شد، هدف‌گذاری شده تا مرکز استان به همه شهرستان‌ها و استان به استان‌های دیگر چهار بانده شود از جمله پروژه‌ها انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه، بهسازی و ساخت جاده‌های روستایی، تکمیل راه‌آهن، افزایش پروازهای فرودگاه‌های شهرکرد، ساخت و توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمانی و تجهیز مراکز، زیرساخت‌های ورزشی و… در دستور کار است و بسیاری از آن‌ها افتتاح و بهره‌برداری شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه به مناطق محروم توجه شده است، اضافه کرد: در کنار اقدامات صورت گرفته حضور در بین مردم، بررسی میدانی مشکلات و حل آنها، اردوهای جهادی، میزهای خدمت در نماز جمعه و… نیز انجام شد.

حیدری با اشاره به وحدت و هم دلی در چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: بر همین اساس این استان در برهه‌های مختلف چون اغتشاشات هیچ مشکلی نداشت.

وی تاکید کرد: تعداد قابل توجهی از پرونده‌های قضائی تعیین تکلیف شده که این امر باعث رضایتمندی مردم شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری: تصریح کرد: بعد از اتفاقی که برای رئیس جمهور شهید رخ داد همه مدیران دلسرد نشدند بلکه فعالیت خود را دوچندان کردند.

نظر شما