شناسهٔ خبر: 75617495 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

هالووین: از کنایه جالب «ب ام و» به مرسدس بنز تا حکایت «دهان دوخته شده» در کابین شاسی بلند مزدا (تصویری)

چگونه یک برند خودرو می تواند با شوخ طبعی و وحشت، در حافظه ها ماندگار شود؟ هالووین بهترین فرصت را برای این کار فراهم می کند.

صاحب‌خبر -

عصر ایران - هالووین، تنها فصل کدو تنبل و لباس های مبدل نیست؛ بلکه فرصتی طلایی برای برندهاست تا با دور شدن از کلیشه های مرسوم، خلاقیت خود را در فضایی هیجان انگیز و گاها ترسناک به نمایش بگذارند. صنعت خودروسازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اما چگونه می توان یک خودرو را، که نماد امنیت و حرکت است، به یک پدیده وهم آلود تبدیل کرد؟ پاسخ در نبوغ تیم های بازاریابی نهفته است. در ادامه، برخی از خلاقانه ترین تبلیغات خودرویی به مناسبت هالووین ارائه شده اند. 

تبلیغات خودرویی به مناسبت هالووین

کنایه ب ام و به مرسدس بنز/ هالوین فرصتی است تا همه لباس یک ابرقهرمان را تن کنند.
کنایه ب ام و به مرسدس بنز/ هالوین فرصتی است تا همه لباس یک ابرقهرمان را تن کنند.
مینی با لباس روح
مینی با لباس روح
مزدا در تصویر بالایی از صفحه نمایش لمسی خود تعریف کرده مگر اینکه چنین چنگال هایی داشته باشید!/ در تصویر پایین هم از ویژگی های کار باا دستیار صوتی الکسا گفته شده مگر اینکه دهانتان دوخته شده باشد!
مزدا در تصویر بالایی از صفحه نمایش لمسی خود تعریف کرده مگر اینکه چنین چنگال هایی داشته باشید!/ در تصویر پایین هم از ویژگی های کار باا دستیار صوتی الکسا گفته شده مگر اینکه دهانتان دوخته شده باشد!
برند مینی/ به جای کارهای معمولی هالووین (مثل تراشیدن کدو تنبل)، با مینی جاده‌ها را هنرمندانه تجربه کن.
برند مینی/ به جای کارهای معمولی هالووین (مثل تراشیدن کدو تنبل)، با مینی جاده‌ها را هنرمندانه تجربه کن.
برند مینی/ ما فقط شب‌ها ظاهر می‌شویم!
برند مینی/ ما فقط شب‌ها ظاهر می‌شویم!
برند اشکودا/ وقتش رسیده با هیولا روبه‌رو شوی!
برند اشکودا/ وقتش رسیده با هیولا روبه‌رو شوی!