شناسهٔ خبر: 71250862 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

برپایی میز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در محل نماز جمعه شهر یزد | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

با هدف پاسخگویی به مطالبات مردم، جمعه نوزدهم بهمن ماه همزمان با دهه مبارک فجر میز خدمت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در محل نماز جمعه شهر یزد، با حضور مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: در دهه مبارک فجر با هماهنگی انجام شده مدیران حوزه ICT استان نیز با حضور در میز خدمت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نمازجمعه شهر یزد، از نزدیک پاسخگوی مردم در حوزه های مختلف ارتباطی و فناوری اطلاعات بودند.

فداکار ضمن تاکید بر رسیدگی فوری به درخواست های اخذ شده در میز خدمت افزود: سامانه ۱۹۵ نیز بصورت شبانه روزی برای دریافت و رسیدگی به شکایت شهروندان در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات در دسترس می باشد و کاربران می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و شکایت از حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل سرویس های ارتباطی، اینترنت، تلفن ثابت و همراه، خدمات پستی و دفاتر پیشخوان دولت با مراجعه به سامانه https://195.cra.ir یا تلفن گویای ۱۹۵ شکایت‌های خود را ثبت کنند.